پنج قانون جا مانده در زندگی | سجاد خلیل زاده

پنج قانون جا مانده در زندگی

موفقیت، نسخه ثابتی ندارد و این مفهوم برای هر فرد متفاوت است. با این حال، برای رسیدن به آن قوانین خاصی وجود دارد که می‌تواند به تلاش شما جهت بدهد.

بدون شک برای دستیابی به اهداف خود و رشد در ارتباطات اجتماعی و زندگی روزمره، به شناخت چند قانون مهم نیاز دارید. امروز قصد دارم شما را با 5 قانون مهم دنیا که برای درک بهتر موفقیت در زندگی باید آنها را بشناسید، آشنا کنیم.

تمام افراد موفق در زندگی از یک سری قوانین مشخص و برنامه‌های

از پیش تعیین شده برای حفظ جایگاه خود استفاده می‌کنند.

البته این موضوع نیاز به شناخت و درک درست از شرایط و نحوه رخ دادن اتفاقات اطراف ما دارد.

در ادامه 5 قانون مهم دنیا برای درک بهتر موفقیت در زندگی را می‌خوانید تا بدانید چطور می‌توانید از بروز مشکلات جلوگیری کرده یا آن‌ها را بهتر از همیشه حل کنید.

  1. قانون مورفی (Murphy’s Law)
    هر خطا و اشتباه ممکنی در جهان رخ خواهد داد. تفسیر این قانون در واقع می‌گوید که از هر اتفاقی در زندگی‌تان بترسید، برای شما رخ می‌دهد. پس اگر احتمال بروز اشتباه یا خطایی را در هنگام انجام کاری می‌دهید، شرایط را به نوعی تغییر بدهید که مانع از بروز این اشتباهات شوید.
  1. قانون کیدلین (Kidlin’s Law)
    اگر بتوانید مشکلات خود را به طور کامل و واضح روی کاغذ بنویسید و جزییات آن را مشخص کنید، در واقع نصف مشکل را حل کرده‌اید. چنین قانونی برای جهت دادن به ذهن شما در مواقعی است که نمی‌دانید چطور مشکلات پیش آمده را حل و شرایط را مدیریت کنید. با نوشتن و شرح کامل موضوع، ذهن شما به دید درستی از مشکل می‌رسد و می‌توانید مسیر درست را بهتر تشخیص دهید.
  1. قانون گیلبرت (Gilbert’s Law)
    بزرگ‌ترین مشکل هنگام انجام دادن کاری، این است که کسی به شما نمی‌گوید دقیقا باید چه کاری انجام دهید. برقرار نشدن ارتباط صحیح بین کاری که باید انجام شود و تصوری که در ذهن شما است، باعث می‌شود روند صحیحی طی نشود و نتیجه رضایت بخش نباشد.
  1. قانون والسون (Walson’s Law)
    اگر همیشه اطلاعات و هوش را در اولویت قرار دهید، پول به طور مداوم به سمت شما خواهد آمد. فراموش نکنید که برای موفقیت در هر کاری علاوه بر هوشمندی، به آگاهی و دانش نیاز است. اگر بتوانید این دو را همیشه با هم همراه کنید، موفقیت دائمی در زندگی شما تضمین می‌شود.
  1. قانون فالکلند (Falkland’s Law)
    زمانی که مجبور نیستید درباره چیزی تصمیم بگیرید، پس بهترین کار این است که تصمیمی نگیرید. به این دلیل که تصمیمات عجولانه و ناآگاهانه در نهایت عواقب منفی و مشکلات زیادی در زندگی شما ایجاد می‌کند.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.